4 comments on “Polskie wydanie Bad Science

  1. Nareszcie nowa notka! Mam nadzieje, że bloga można uznać za trwale zmartwychwstały?

  2. Panie Michale,
    to jedno z najlepszych (jeśli nawet nie najlepsze) w polskiej części netu miejsc, gdzie można znaleźć tysiące cennych informacji na tematy, które są przekłamywane. Mało tego, czytelnik ma gwarancję ich rzetelności. Gorąco popieram wpisy moich poprzedników nawołujące do odnowienia aktywności. Jeśli mogę w jakikolwiek sposób pomóc w reanimacji tego bloga, jestem do dyspozycji. Zachęcam do pomocy również innych czytelników.
    Proszę też o odpowiedź na mojego maila, którego przesłałem gdzieś na przełomie września i października. Mam nadzieję, że to nie kłopoty zdrowotne lub inne paskudne zrządzenia losu zadecydowaly o tym milczeniu. Pozdrawiam serdecznie.

Skomentuj

