5 comments on “Kopacz, Olejnik, TVN i szczepionki

  1. Teraz My już zbiera żniwo – dzisiaj podczas obiadu w firmowej „stołówce” trafił mnie szlag w dyskusjach z widzami wczorajszego odcinka. Ja odpuściłem już po zobaczeniu zajawki gdzieś kilka godzin wcześniej. Rzuciłem tylko parę brzydkich wyrazów w powietrze i zmieniłem kanał…

  2. Wczorajsze Teraz My – jak już pisałem u Barta – to było czyste zło. Balicki dawał radę, ale cały program był tak ustawiony żeby uzyskać jak najwięcej kontrowersji. No i udało im się, tylko za jaką cenę?

    Kopacz już dawno powinna pójść pod tuskowy nóż.

  3. A teraz prof. Majewska robi za specjalistke ds. szczepień i epidemii (jak to poważnie brzmi!) na wp.

Skomentuj

