10 comments on “Nie jestem pewien czy podoba mi się przekład tego tytułu

  1. Świetna pozycja. Mnie tytuł się podoba, bo podczas czytania zastanawiałem się, jak go zgrabnie przetłumaczyć. I nic mi nie przychodziło do głowy 🙂

  2. @ maciek – hm, ja świętuję Mitrę 😉
    a na serio to spotkanie z rodziną po roku nieobecności w domu zwykle – te tradycyjne niemieckie drzewko, prezenty anglosaskie, potrawy słowiańsko/turecko/litewskie i 3-4 dni nieróbstwa w Polsce sprawiają, że wówczas człowiekowi nawet miło się poleguje przed telewizorem 😛

  3. Yyyprzepszszam, a z jakiej to okazji ateiści-ewolucjoniści obdarowują się “gwiazdkowymi prezentami”? Czy coś przoczyłem?

    Z tej samej, z której wy kreacjoniści szczepicie się co roku nową szczepionką przeciw grypie, a nie w kółko tą samo, idioto.

  4. Dla mnie bombeczka! Już czekam na Św. Mikołaja czy inną Wróżkę Zębuszkę!

    Przy okazji, panie Michale, co Pana skłoniło do przeprowadzki? Przeca fajnie tam było! Suma sumarum Opyliło się?

    Pozdrawiam ciepło!

Skomentuj

