5 comments on “Jaki szablon?

  1. Blogger nie oferuje gotowych szablonów, za to do woli można dłubać w css. Ja bym, był przede wszystkim za większa czcionką 🙂

  2. Ja tam zwiększam czcionkę za pomocą ustawień przeglądarki. Kolorystyka o wiele lepsza niż ta czarna. Sam bym u siebie coś poprzestawiał, ale mi się nie chce 🙂

  3. mi najbardziej robił pierwszy dizajn, ten z kropami. z braku laku ten też może być. pozdro!

  4. a mi się teraz gorzej czyta. Kropki męczą oczy, jakbyś dawał 4 linijkowe wpisy to by było OK, ale gęsty tekst – dalej wolę czytać w RSS.

Skomentuj

