11 comments on “Kłujący problem

  1. „Nie posiadam w tym temacie Żadnych kwalifikacji, Żadnego tytułu naukowego i nie chcę przesądzać o treści merytorycznej tego spotkania.”Też tak uważam. Dlatego lepiej się nie wypowiadać w kwestiach o których nie mamy zielonego pojęcia.vibhava | 10.17.08 – 8:50 pm | #

  2. Dziękuję za pouczający i wiele wnoszący komentarz. Przed każdym następnym postem o szczepieniach postaram się skonsultować z ekspertami z Fundacji Wróć do Mnie.

  3. właśnie, skoro zaznaczasz że nie masz bladego pojęcia na ten temat to po co się wypowiadasz???dorcis | 10.27.08 – 10:18 am | #

  4. Uczestniczyłam w konferencji jako słuchacz. Nie znałam wyżej opisanych biografii przed udaniem się na nią, ale to co usłyszałam potwierdza wszystkie wątpliwości autora. Wystąpienia panów Geier, pana Haleya i pani Cave były żenującą parodią nauki, a badacze ci w oburzający mnie sposób oszukiwali zgromadzonych na sali rodziców, mówiąc albo niezgodne z nauką stwierdzenia (np. dowodzenie pania Haleya o braku genetycznego podłoża autyzmu na podstawie tego, że ludzie z autyzmem nie zakładają małżeństw, co dla każdego studenta, który zaliczył przedmiot genetyka, jest kompletną bzdurą, ponieważ w Światowej populacji jest wiele chorób uwarunkowanych genetycznie, przy których osoba umiera zanim rozwinie zdolności do reprodukcji). Inni z kolei manipulowali danymi statystycznymi. Pani Cave na pytanie mamy 18-letniego nie mówiącego chłopca z diagnozą ASD, odpowiedziała, że ich ośrodek potrafi przy pomocy diety i terapii tlenowej wyleczyć (podkreślam wyleczył‡ z autyzmu) 40-latków z autyzmu. Wystąpienia wymienionych przeze mnie prelegentów były naganne i Łamiące w stosunku do zgromadzonych na sali rodziców zasady uczciwości i etyki.Według mnie najbardziej rzetelne były wystąpienia pani Urbanowicz, pani Lorene Amet oraz pani Kazek.naukowiec | 10.27.08 – 5:54 pm | #

  5. Powiem tak. Jeśli ktoś jest przeciwny DAN to,żaden argument na „tak” nie trafi. Mój synek jest przykładem pozytywnej reakcji na leczenie DAN. Zainteresowanych zapraszam na http://www.dzieci.org.pl/cgi/forum/ikonboard.cgi?act=SF;f=12 http://www.dzieci.org.pl/cgi/forum/ikonboard.cgi?act=SF;f=26Proszę pamiętać autorze tekstu, że rodzice sa zdesperowani , zresztą życzę panu takiej sytuacji. Bo bawi się pan cudzym kosztem. Nie ma pan dowodów na to, że DAN to w 100% oszustwo.Proszę więc zostawić swoje „złote myśli ” sobie, dla dobra innych. A każdy rozsądny człowiek wie, że sa też „zarabiacze” na cudzym nieszczęściu. Tych dość łatwo da się odróżnić, trzeba się tylko wziąć w garść , poczytać i skontaktować się z innymi rodzicami.Pozdrawiam i więcej rozsądku życzę.

  6. Zamiast konsultować się z ekspertami z fundacja lepiej wcześniej skonsultować się z własną inteligencją.

  7. Jenny McCarthy również leczyła syna DAN i stwierdzila, że działa więc nie tylko w Polsce wierzymy, ja równiez wierzę bo bez nadzieji na wyleczenie mojego syna byłabym cieniem człowieka………

  8. Kiedyś nawet udowodniono, że to ziemia zajmuje centralne miejsce we wszechświecie a jeśli ktoś miał inne zdanie to niestety musiał się przenieść na łono Abrahama. Dlatego daleki jestem od entuzjazmu i poczekam aż coś nowego “udowodnią”. Ciekawi mnie tylko fakt, że FDA wydało oświadczenie ostrzegające kobiety w ciąży by nie jadały zbyt dużo owoców morza, gdyż zawierają znaczne ilości rtęci etc.

  9. Momentami mam wrażenie , że autor tych wszystkich tekstów dostaje granty na prowadzenie tej strony od firm farmaceutycznych !!! Sam osobiście znam przypadek chłopca zdjagnozowanego przez „autorytety medyczne” z kilku klinik jako autystycznego, u którego później stwierdzono zartucie tlenkiem ołowiu (z dużym prawdopodobieństwem w wyniku szczepień) a gdy poddano go terapii suplementacyjnej, wszystko wróciło do normy (że tak powiem stał się normalnym dzieckiem) po około 4 tygodniach. Czy do tego by stwierdzić, że coś pomaga lub nie potrzebne są badania klinicze, pomimo że można zauważyć efektywność różnych terapii u poszczególnych osób ???

  10. Falcon, chyba nie zrozumiałam co chcesz powiedzieć w swoim komentarzu. Dowodzisz, że skoro terapia suplementarna pomogła dziecku z zatruciem tlenkiem ołowiu to pomoże też dzieciom autystycznym?

    Mnie dieta pomogła kiedyś na problemy jelitowe, czy to znaczy, że stosując ją pozbędę się padaczki?

    Do tego sugerujesz, że zatrucie nastąpiło w wyniku szczepienia. Nie słyszałam o problemie występowania tlenku ołowiu w szczepionkach a uważam, że takie zatrucie raczej nie wystąpi po przyswojeniu rtęci.

Skomentuj

